Friday, 6 January 2012

CINTA SEJATI BAB 23

BAB 23


     "Assalammualaikum ,abang.Su minta maaf jika surat ini membuatkan abang tertanya-tanya.Su rasa,Su seperti tidak akan lama didunia ini.Tahlah...Abang,Su bahagia dengan abang,Su cintakan abang sangat tau..!Abang tak ada salah dengan Su,abang jangan risau tau..Su nak minta abang maafkan segala salah yang Su dah buat dekat abang,halalkan makan minum Su,...Su minta maaf jika Su tak jalankan tugas Su sebagai seorang isteri dengan baik.Abang,Su nak ucapkan terima kasih sebab sudi beri peluang untuk Su rasa kasih sayang dari abang,sedikit cinta dari abang.Anak dalam perut ni pun tak sabar-sabar nak keluar tau..asyik main tendang-tendang je.Lasak macam abang..noty!Erm...abang,lepasni andai Su tak ada disisi abang lagi,abang janji dengan Su ye?Yang abang akan jaga anak kita baik-baik dengan penuh kasih sayang dan didikan agama.Boleh ye abang?Setiap malam Su tengok abang tidur nyenyak je tau..comel!macam hamster!hihi...Lepasni kalau abang rindukan Su,abang nyanyilah lagu favourite abang tu dekat anak kita.Pujaan Hati?Abang suka nyanyi lagu tu kan masa Su merajuk.Pandai abang pujuk Su,bahagia sangat ..!Abang...Su sayangkan abang..Su cintakan abang...Cinta Su pada abang tak pernah kurang...Kalau Su dah tak de nanti,lepastu abang macam sunyi je....abang kahwen lah baru...tapi jangan bagitahu Su tau!Nanti Su cemburu...!kikikiki... Abang...Jaga diri baik-baik...Solat jangan lupa tau!Jangan lupa datang melawat Su kat sini ye...Su cintakan abang...hingga ke syurga....."

      Surat itu dilipat kemas Haikal lalu diletakkan semula ke dalam kotak kecil.Surat itu dia jumpa dibawah bantal semasa sedang baring dibiliknya.Gambar kenangan antara dia dan Suraya dilihat lama.Rindunya pada wanita itu hanya tuhan sahaja yang tahu."Papa!!Papa!!"jerit Danish dari dalam pelukan neneknya Datin Khadijah yang asyik bermain dengan cucunya dibawah."Ye sayang anak papa kenapa ni..rindu papa ye.."kata Haikal sambil mendukung anak lelakinya itu hasil cinta dia dan Suraya.Sayangnya pada anaknya itu ,begitulah sayangnya dia semasa arwah Suraya di muka bumi.Kini semuanya sudah berlalu.Dia harus pandang kedepan untuk membesarkan anaknya setelah dia berjanji dengan arwah isterinya.Kini,Danishlah cinta,sayang,penghibur Haikal...tiada lain...itulah cinta dia sekarang..-TAMAT-

5 comments:

  1. sedinye cter ni...

    ReplyDelete
  2. best cite niey....sedih pown ade...

    ReplyDelete
  3. 2 la...lgu pn bez jgk hihi
    tjuk ape ek lgu ni::

    ReplyDelete
  4. So dy ngn JUE da becerai ke?apa jdi ngn JUE?

    ReplyDelete